Dag 7 tm 10

21 april 2023 - Simpson Bay, Sint Maarten

Zaterdag 15 april

Uitslaapdag! We hadden het nodig! We zijn lekker laat uit bed gegaan en hebben deze dag niet zoveel gedaan. Er moesten nog wat verslagen geschreven worden dus hier is ook een begin aan gemaakt. In de avond waren we uitgenodigd om naar Bb's bar and grill te komen om nieuwe mensen te ontmoeten. Na wat onwennigheid ging dit prima. Er was nog een paaldans competitie waar nog best een smak geld mee gewonnen kon worden. Er deden alleen jongens mee en het was hilarisch om ze zo moeite te zien doen om de competitie te winnen. Rond 12 zijn we met zijn alle (bijna iedereen die bij bb's was) naar Moonbar rooftop gegaan. Een prachtige locatie met een sterrenhemel en in het midden een grote maan (vandaar de naam) een vrouwelijke dj vermaakte ons en een act met vuur werd opgevoerd. Om half 4 zijn we, verstandig dat we zijn, naar huis gegaan. Morgen is namelijk de laatste dag dat we de verslagen kunnen inleveren en dit is nog een hele klus. Ohja en het volgende feestje staat alweer in de planning met de Nederlanders, vrijdag naar Dutch Blonde!

Zondag 16 april

De drank was laat maar zeggen slecht gevallen. Tot half 2 op de bank en op bed gelegen. Nadat ik eindelijk weer wat kon doen ben ik tot 's avonds laat bezig geweest met school. 

Maandag 17 april 

Vandaag had ik weer stage. De rust was al wat teruggekeerd en ik kon verder met het leren van deze belachelijke moeilijke namen, het lijkt ook allemaal op elkaar, zo heb je brianny, kianny, kiandra, anayra, ayana, andriano en angelica. Vooral de namen anayra en ayana haal ik constant door elkaar. We begonnen met een weekopening, hier bid groep 1 tm 4 samen en zingen ze liederen. Het PBS doel en het woord van de week wordt gedeeld. Het woord van deze week is, blessing, het PBS doel, ik kan een ander een complimentje geven. Na schooltijd werden er doorschijnende neuspiercings gekocht, want ja ook dit is not allowed op school. We bezochten ook nog een goedkopere supermarkt met allemaal Nederlandse merken, super fijn. Helaas heb ik mijn cgi gesprek nier gehaald, waar ik het overigens niet mee eens ben, nog even wat dingen regelen en dan kan ik hem herkansen! Goede hoop houden dus!

Dinsdag 18 april 

En de wekker ging weer om 06.00, pff... We moesten weer naar stage. De kinderen waren voor hun doen af en toe best stil en rustig tijdens de lessen. Ze herhaalde de kleuren, vormen en getallen in het Nederlands. We leerde vandaag de dans op Jeruzalema ( hadden wij hier thuis ookal mee geoefend) en gaan hier in mei met meerdere scholen een flashmob mee doen. Na stage zijn we naar Simpson Bay Beach geweest. 's Avonds hebben we de eerste salsales gehad bij soggy dollar bar. Het was super leuk en hebben de eerste 4 basisstappen geleerd. We danste natuurlijk in partners, man met vrouw en switchte steeds van partner. Na nog een paar uurtjes gebleven te zijn, zijn we daarna lekker naar huis gegaan.

De fotos en videos komen eraan!

Liefs mij🌸

Foto’s

4 Reacties

  1. Cornelis:
    21 april 2023
    👍👍👍
  2. Maaike Weevers:
    21 april 2023
    Zo leuk allemaal!! Volgensmij heb je het echt heerlijk daar 😍
  3. Iris:
    21 april 2023
    Jaa het is echt genieten hier!😘
  4. Anita:
    21 april 2023
    Heerlijk meid