To do:

11 januari 2023 - Winterswijk, Nederland

Hai allemaal!

Dit is mijn eerste blog!🥳

De laatste weken ben ik al druk met het afwerken van mijn to-do list. Samen met mijn klasgenoten heb ik een lijst gemaakt en elke keer kunnen we weer wat afstrepen.

• Appartement ✅
  • Kleding✅
  • Wereldstekker✅
  • Dokters afspraak voor Tetanus Prik✅
  • Handbagage koffer ✅

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het is best een zoektocht want er zitten nogal wat eisen aan de kledingvoorschriften voor op stage. Het t-shirt mag geen tekst bevatten en je schouders moeten bedekt zijn. Broeken/rokken/jurken moeten over de knieën heen vallen. Slippers zijn niet toegestaan op stage want dit is beachwear, sandalen daarintegen mogen wel. Het liefst draag ik katoen of linnen met de warmte daar, allemaal extra punten om op te letten.

De koffer begint al vol te raken en de kast leger. Een lijstje met kleding wat ik nog had en welke spullen nog miste. Een goede gelegenheid om even alle missende kledingstukken aan te schaffen in de sale.

Dingen die nog geregeld moeten worden zijn:

• Goede sandalen kopen
  • Creditcard aanvragen
  • Auto regelen
  • Bikini's kopen
  • OV vergoeding aanvragen

En dan nog allemaal van die kleine dingen.

We hebben al veel tips gekregen van mensen die daar nu verblijven. Ook zitten we midden in de carnaval maanden, 14 maart tm 3 mei🥳. Kennerlijk is er elke eerste zaterdag van de maand een technofeest boven op een berg, hoe gaaf is dat?

Ik ben benieuwd over 3 maanden ga ik al. Het aftellen is begonnen!

Bedankt voor het lezen van mijn eerste blog en hopelijk tot nog veel meer! Wil je een reactie toevoegen? Dat kan onder alle blogs, fotos en videos.

Dikke kus😘

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anita:
    11 januari 2023
    Hey meisie,
    Wat een gave start. Ik krijg ook de kriebels van je reisblog. Dat aftellen gaat vast heel lang duren.
    Nu nog even hard werken voor de laatste studiepunten. Zet ' m op.
    Liefs mam.
    17 februari 2023
    Succes met alle voorbereidingen Iris! groetjs, Lucie
  4. Oma:
    10 april 2023
    Ben je nu geariveerd,Maaike en Raaoul zijn van daag geweest erg gezellig jij ben nog aan het aclamatiseren denk liefs oma
  5. Iris:
    11 april 2023
    Klopt oma! Heerlijke eerste 2 dagen gehad. Gezellig hoor!